lunes, 10 de febrero de 2020

EXPOSICIÓN DO TRABALLO

EXPOSICIÓN SOBRE GENNET CORCUERA


E chegou o día de revertir todo o aprendido sobre esta impresionante muller aos compañeiros e as compañeiras de primaria.

Todos os murais que elaboramos servíronnos para poder explicar con máis claridade a historia de Gennet, desde situar Etiopía no mapa hasta saber cal era a situación tan compricada de guerra e hambruna que se vivía nese país cando ela naceu. 
Tamén fixemos un percorrido polos diferentes centros educativos nos que estivo hasta chegar a universidade. 

Aquí vos deixo unhas imaxes dese momento...













Pese aos nervios previos todo saiu fenomenal. A exposición foi un éxito e xa están a esperar á próxima exposición. 
Mentres tanto déixovos o enlace ao tráiler da película "Me llamo Gennet" sobre a vida da nosa protagonista.

                

1 comentario:

  1. Quero compartir con todos vós aquí como obtendo o meu préstamo do señor Benjamin que me axuda cun préstamo de 400.000,00 euros para mellorar o meu negocio, foi sinxelo e rápido cando solicito o préstamo cando as cousas se estaban complicando co meu negocio Sr. Benjamín concédeme sen demora. aquí tes o correo electrónico do señor Benjamin / whatsapp: +1 989-394-3740, Lfdsloans@outlook.com /

    ResponderEliminar

 MOI BOAS A TOD@S!! Esperamos que vos atopedes ben, vos deixamos con éstas incríbles rapeiras e rapeiros , rapeando ao ritmo de XELA ARIAS...